*UNIEWAŻNIENIE* MODERNIZACJA I NAPRAWA ŁODZI INSPEKCYJNEJ INSPEKTOR 53 BĘDĄCEJ NA STANIE URZĘDU ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ WE WROCŁAWIU DELEGATURA W KRAKOWIE
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1102708
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 1320), informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Modernizacja i naprawa łodzi inspekcyjnej Inspektor 53 będącej na stanie Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu delegatura w Krakowie.
Powody unieważnienia- uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 1320): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Powody unieważnienia – uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postepowaniu wpłynęły 2 oferty. Oferty wykonawców zostały odrzucone z powodu niespełnienia warunków postępowania – braku projektów proponowanych modernizacji.
W związku z powyższym, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w całości.
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 1320), informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Modernizacja i naprawa łodzi inspekcyjnej Inspektor 53 będącej na stanie Urzędu Żeglugi Śródlądowej we Wrocławiu delegatura w Krakowie.
Powody unieważnienia- uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 1320): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Powody unieważnienia – uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postepowaniu wpłynęły 2 oferty. Oferty wykonawców zostały odrzucone z powodu niespełnienia warunków postępowania – braku projektów proponowanych modernizacji.
W związku z powyższym, na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy pzp Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w całości.
Pliki do pobrania
- Unieważnienie postępowania pdf, 962.23 KB, 14.05.2025
- Opis przedmiotu zamówienia pdf, 3.39 MB, 29.04.2025
- SWZ modernizacja Inspektor 53 pdf, 6.25 MB, 29.04.2025
- Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy docx, 26.68 KB, 05.05.2025
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p docx, 23.31 KB, 29.04.2025
- Załącznik nr 4 Umowa modernizacja Inspektor 53 pdf, 306.36 KB, 29.04.2025
- Załącznik nr 5 - Oświadczenie Wykonawcy RODO docx, 18.89 KB, 29.04.2025
- Modernizacja i remont Inspektor 53 7z, 4.06 MB, 29.04.2025